close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מדבקות לקיר- מעצבים ומתחדשים

מערכת שורשכו תמוז, תשעו01/08/2016

מדבקות לקיר הן אחד מהפתרונות האלגנטיים והיעילים ביותר לעיצוב המרחב

תגיות:

עיצוב הבית והמשרד, ובכלל עיצוב כל חלל הוא מלאכה מהנה שבסופה מקבלים משהו אישי יותר, נעים יותר ומזמין יותר. לקחת חלל ולהפוך אותו לאישי זו פעולה שמסיבה לא מעט סיפוק, והיכולת למנף מיני אמצעים שונים ומגוונים לצורך זה היא מתנה גדולה.

מדבקות לקיר הן אחד מהפתרונות האלגנטיים והיעילים ביותר לעיצוב המרחב. הנגישות הגבוהה של מדבקות אלו הופכת אותן לבחירה הראשונה של מעצבים רבים, מקצועיים וחובבנים, והיכולת לשחק, להוסיף, להוריד ולבחון את התוצאה משפיעה בהחלט על רמת הפופולאריות של מדבקות אלו.

קירות רבים בבתים מעוצבים זוכים להיות קנבס למדבקה זו או אחרת, ולשמש כרקע לציור, תמונה, יצירת אומנות שאפשר ותשפיע על האווירה כולה ברגע אחד.

בוחרים מדבקות לקיר

המגוון הרחב הזמין לנו של מדבקות לקיר עלול לבלבל, אבל הבחירה צריכה להיות ברורה, כמו כל בחירה של רהיט או תמונה. הבינו מה אתם מחפשים מהחדר - מה הפונקציונאליות שלו, ונסו להתאים בין השימוש והאווירה שאתם מחפשים לבין המדבקה.

ישנן מדבקות לחדר האמבטיה, לדוגמא. לא רק שהן עשויות מחומר מעט שונה, הרי שהן מציעות אופי מסוים של אמנות, בעוד שלחדר השינה אולי תבחרו מדבקות קיר אחרות לגמרי.

הבינו האם אתם רוצים לשבור את העיצוב הקיים, או לבנות קונספט ולהעמיק אותו בעזרת מדבקות הקיר. אם מדובר בחלל קיר גדול וריק, שהמדבקה היא האלמנט היחיד המקשט אותו, או שמא מדובר בקיר מלא בכל טוב שהמדבקה נועדה רק להוסיף לו עוד נופך?

מדבקות גם לילדים

מדבקות קיר מתאימות לכל חדר, כולל לחדר הילדים, וניתן למצוא מגוון עצום של מדבקות המותאמות לקירות חדרי ילדים. מדבקות של כדורגל וכדורסל, כולל כדורגלנים כמו מסי, לצד מדבקות מעולם האגדות והפיות, ואפילו מדבקות של סדרות וכוכבי טלוויזיה אהובים, כל אלו ניתן להדביק בקלות (ולהסיר בקלות) על הקיר.

לילדים הגדולים יותר, שדורשים שינויים והתאמה של המרחב האישי שלהם כחלק מתהליך בניית העצמאות שלהם, אפשר למצוא בקלות מדבקות המתאימות בדיוק לתחביבים שלהם, לא רק כדורגל, אלא גם סקייטבורד, לדוגמא, וכך לענות על הצורך הכפול - בעיצוב מרחב נעים שמתאים לילד, ובהתאמה של המדבקה לתחביבים האישיים ולעולמו הפנימי של הילד.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה